Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ashlee91 | użytkownik

imię i nazwiskoAnka Piontek adresŻory zarejestrowany06.11.2007 @13:31:51 ostatnio na stronie10.09.2016 @21:29:34

Architektura wnętrz, to w co aktualnie się zagłebiam. Ze względu na studia mało czasu na moje rysowanie ( no w tym konkretnym stylu :P), ale postaram się od czasu do czasu coś dodać.

ot co.

samouk..
wyssane z mlekiem matki
mieszanka genowa babci dziadka wujka itd.
Oto mój cały talent. -ołowek, linijka i gumka :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu4209084
digarty19 komentarze1549 posty na forum6

komputer / sprzęt
ołowki i polamane kredki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~LadyOscar    19.05.2010 @17:16:15
Twa Kolej
~AdrillA    19.05.2010 @16:36:50
Nie ma za co ;p Polecam się jak coś na przyszłość
~AdrillA    18.05.2010 @16:56:41
Tak to prawda. Sztuczna to moze i jest, mimo to i tak ją lubię .
Za to powiem szczerze. Ze nie przyłozyłaś się do tej pracy ;p
Poprzednie portrety wykonanie przez Ciebie są o niebo lepsze ...
~Damada    13.05.2010 @17:59:42
Dziękuję
Znam tę pracę i uważam, że jest rewelacyjna (;
ostatnio edytowane: 2010-05-13 18:00:55
~LadyOscar    04.05.2010 @19:42:32
A więc czekam na Pannę i powodzenia
~LadyOscar    25.04.2010 @12:38:28
Jeszcze nie Poczekaj jak lepszy skan wrzucę bo ten mnie dobił ;/
~Necial    25.04.2010 @12:22:09
dzięki
~fisty    21.04.2010 @21:12:44
hihihi marzę, byś mi narysowała tą fotę z różowym irokezem.
danke za komplement
~titolec87    17.04.2010 @16:30:06
kurczę... ja mam ciemny monitor, więc u mnie nie widać ;/
zapomniałam podziękować za ocenkę
~titolec87    17.04.2010 @16:21:40
a czemu nie bardzo? u mnie jest widoczne jako całkiem czarne...
~telariMoira    12.04.2010 @19:01:20
sporo sporo... dziękować.
~Necial    12.04.2010 @18:34:31
dzięki
~nul    27.03.2010 @16:31:39
Dziękuję bardzo! Piękna galeria, pozdrawiam
_______
idealny świat jest dla ludzi bez wyobraźni.
~LadyOscar    23.03.2010 @21:55:22
Zacna jest nie powiem ... Zacna A więc poczekam, gdyż pałeczka przeszła do Ciebie teraz Młoda Damo ...
~LadyOscar    21.03.2010 @18:40:37
Hahah A wiesz co to oznacza...? - Bawimy się w Twoją grę
~LadyOscar    11.03.2010 @18:49:55
Hohohoho ... To Teraz i ja się poczułam Wyróżniona
~LadyOscar    09.03.2010 @19:55:39
No już nie bądź taka samokrytyczna Pewno cały wór Pozytywnych Cech Masz
Ale cóż ... Przyznaję Ci Order Honorowego Motywatora
~kleopatre    08.03.2010 @20:47:17
dzieki
~LadyOscar    08.03.2010 @20:25:55
To tak psychologicznie co?! Ha! To mam teraz motywację, żeby skończyć kolejne Prace
~LadyOscar    07.03.2010 @16:07:35
Taki podstęp co?
Postaram się ...
~Aishwarya    06.03.2010 @20:45:58


dziękuję pięknie



zajęło mi ok 5 dni po 4-5 godz. dziennie
_______
"If a moon comes in the daytime, is it a sin?
If a rainbow comes in the night, is it a crime?"
~Karoolka999    26.02.2010 @22:19:14
dziękuję bardzo. u Ciebie też świetne prace
~laycass    26.02.2010 @19:55:52
dzięki wielkie za odwiedziny^^
łączenie z kredką to dobry pomysł, zawsze dodaje charakteru rysunkowi, na początku bałam się ryzykować, ale zapewniam, że warto
_______
私の愛の生活、平和と愛
~LadyOscar    21.02.2010 @20:40:10
Dziękuję, dziękuję No i czekam na Twoje kolejne dzieła
~xbasistkax    15.02.2010 @20:47:41
dzieki wielkie świetnie rysujesz
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 19 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt